شیر سالم در دام سالم با سیف تیت گارد

تب مالت و دلیل به ابتلا به آن چیست؟ چرا هرساله تعداد زیادی از دام ها تلف می شوند؟


 برای حصول یک شیر سالم، نظافت در عملیات شیردوشی باید به طور کامل رعایت شود. به جز ضدعفونی محیط، ضدعفونی موثر پستان گاو، یک گام اساسی در حفظ بهداشت شیردوشی است. ضدعفونی پستان گاو، گاو را از ابتلا به بیماری ورم پستان (ماستیت) مصون می دارد. استفاده از مایع ضدعفونی کننده تیت گارد، قبل، بعد و بین هر دو وعده شیردوشی الزامی است. در صورت عدم ضدعفونی پستان و ابتلای یکی از گاوها به بیماری ماستیت، کل گله آلوده به این بیماری شده و تلفات سنگینی به بار می آورد.



و اما چگونه می توان از این مشکلات جلوگیری کرد؟


انتخاب محصول مناسب و اعمال موثر محلول ضدعفونی سرپستانک های دستگاه شیر دوش، موجب محافظت و التیام پستانک دام پس از قرار گرفتن در معرض فشار دستگاه‌های شیردوشی می شود. ضدعفونی پستانک ها با استفاده از تیت گارد، نه تنها دام را در برابر بیماری‌های مختلف از جمله ورم پستان محافظت می‌کند، بلکه منجر به تولید شیر بیشتر می‌شود.

 

بر این اساس شرکت آرال شیمی، اقدام به تهیه یک محلول ضدعفونی کننده موثر برای ضدعفونی پستان کرده است. محلول سیف تیت گارد با فرمولاسیون قوی، در زمان کوتاهی کلیه پاتوژن ها را از بین می برد و به سرعت خشک می شود. با بهره مندی از آن، می توان از بیماری ورم پستان پیشگیری کرد و حفاظت گله را تضمین کند. از سوی دیگر شیر به باکتری های عامل تب مالت، آلوده نخواهد شد و سلامت شیر حفظ می شود.